2022.10.25. 13:28
Négy halasi márkát is MagyarBrands-díjjal ismertek el
Négy kiskunhalasi termékhez, vállalkozáshoz kötődő márka érdemelte ki a MagyarBrands program elismerését egy-egy kategóriában.
A halasi csipke is kapott díjat.
Fotó: Pozsgai Ákos / archív-felvétel
A város életében meghatározó szereppel bíró gazdasági aktorok tevékenységét ismerték el MagyarBrands-díjjal. Kiskunhalasról a Ganzair a kiváló üzleti márka, a halasi csipke a kiváló fogyasztói márka, a Merkbau a kiváló üzleti márka, a Szilágyi Bútor a kiváló fogyasztói márka kategóriában érdemelte ki MagyarBrands-díjat – adta hírül a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Az idei évben 350 üzleti márka és 150 innovatív márka szerepelt sikerrel a kiválasztásban, és érdemelte ki a kiváló fogyasztói, a kiváló üzleti, iletve a kiváló innovatív márka címet a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseként. Ezek között 41 Bács-Kiskun megyei székhelyű vállalkozás érdemelte ki az elismerést, nem egy közülük akár három kategóriában is.
A MagyarBrands Program immáron tizenhárom éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Küldetése ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra.
A MagyarBrands Program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében, alapításában magyarok vettek részt.
A program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben.
A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista – tudtuk meg Serényi Jánostól, a MagyarBrands program elnökétől.