Közélet

2006.06.13. 11:35

Plakátkampány Kecskemétről

Összesen 300 óriásplakát hirdeti az augusztusi kecskeméti nagyrendezvényeket autópályák mentén, a megyeszékhelyeken és a fővárosban augusztus elseje és 15-e között.

BAON

Mint Varga Mártától, a polgármesteri hivatal marketing referensétől megtudtuk, az önkormányzat tavasszal 6 millió 700 ezer forintot nyert a Dél-Alföldi Regionális Tanács marketing pályázatán. Az összeget saját forrásból megduplázta a hivatal, így minden ediginél erősebb hírverés támogatja a rendezvényeket.
A Farkas Antal Jama által tervezett plakátok főként Budapest, Győr, Sopron, Eger, Miskolc és Szeged környéki utak mentén lesznek láthatóak. Kisebb méretű plakátok kerülnek ki a nagyobb városok buszváróinak megvilágított felületeire is.
– Kecskemét eddig nem vállalkozott hasonló kampányra – mondja Varga Márta. – Más városok tapasztalatai azonban bizonyítják, hogy az országos óriásplakát kampány hatékony eszköze a városmarketingnek. Gyula például így növelte a várfürdő és a várszínház látogatottságát.

A szakember szerint elsősorban a szórakoztató, vásári és gasztronómiai rendezvények számíthatnak több vendégre. Ebből pedig nem lesz hiány az augusztus 22-27-e között megrendezett Hírös Héten.
A programterv szerint idén is lesz borfesztivál, bemutatkoznak cukrászdinasztiák, a szabadidőközpontban gulyásfőző fesztiválra várják az érdeklődőket. Kecskeméten koncertezik a Bon-Bon, Varga Zsuzsa, és a főtéren lép fel Szél című műsorával az Experidance.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!