Közélet

2008.05.13. 18:05

Fibernet Zrt. - Nem szűnik a panaszáradat Baján

Nem szűnik a panaszáradat, ezért a fogyasztóvédelmi egyesület bajai irodája megkereste a Fibernet Zrt. igazgatóságát, illetve elnökségét. Mint írják, naponta több helyi és környékbeli lakos keresi fel őket azzal, hogy váratlan és kiszámíthatatlan időközönként szünetel a szolgáltatás.

Géczy Zsolt

Esetenként napokon át tart az adás kimaradás, melyet még csak nem is jeleznek előre. Az előfizetők elmondása szerint ezen jelenségek egyre gyakoribbak a konkurens TvNetwork hálózatának felvásárlása óta. Legnagyobb sérelem az internet előfizetőket éri. Lényegében konkrét, jelentős veszteséget szenvednek el egy-egy hosszabb szolgáltatási szünet során.

A fogyasztóvédők a Petőfi Népe cikkeire is hivatkoznak, mikor kifogásolják, hogy telefonon nincs mód érdemi bejelentést tenni a Fibernet bajai fiókjában. A telefon ugyanis Budapesten csörög. Személyesen pedig nehézkes értekezni, mivel általában hosszú sor kígyózik az ügyfélszolgálati iroda előtt. Hiába múlik az idő, változás nem észlelhető, a gondok megmaradtak. Panaszok a város teljes területéről érkeznek a fogyasztóvédőkhöz.

Hutkay László, a Fibernet Zrt. kommunikációs vezetője április végén azt nyilatkozta lapunknak, hogy zajlanak a felújítások a bajai kistérségben. Éppen a beruházások miatt érzékelhetnek gyengébb minőségű szolgáltatást az érintettek.

Ezek is érdekelhetik