Bács-Kiskun

2024.04.14. 09:27

Kamara kalocsai képviselete: Workshop a digitalizációs és a marketing trükkök jegyében

A digitalizáció jegyében három városban, Baja és Kiskunhalas mellett Kalocsán a közelmúltban üzleti reggeli keretében megtartott előadások a gyakorlati tudnivalók átadásával folytatódtak a Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara kalocsai képviseletén.

Zsiga Ferenc

A résztvevők az első alkalommal Ballai Máté információ és kommunikációs technológia tanácsadótól Digitális transzformáció: miért, hogyan, mivel készülj fel a nagy korszakra címmel hallhattak előadást. 

Ballai Máté és Berta Gergő
Fotó: Zsiga Ferenc

A kalocsai gyökereire büszke Berta Gergő, az országban a legjobbak között számon tartott Maximum Business Web és Marketing Ügynökség tulajdonos ügyvezetője pedig Az eredményes online értékesítés és reklámozás alapjai elnevezéssel tartott prezentációt. A két szakember az elmúlt csütörtökön gyakorlati tanácsokkal egészítette ki a két héttel ezelőtt elhangzottakat. 

Ballai Máté arra a gondolatra fűzte fel mondanivalóját: ha probléma előtt állunk, és döntenünk kell, mi alapján hozzuk meg azt a döntést, ami a leghasznosabb számunkra. A szakembernek ezzel összefüggésben több kommunikációs felvetése volt, majd végül arra a következtetésre jutott: addig kell szűkíteni a választási lehetőségek számát, amíg a két leghasznosabb közül tudunk dönteni. A tanácsadó azt is kifejtette: néhány vállalkozó csak lehorgonyozik, csak azért csinál valamit tartósan, mert arról azt gondolja, hogy jó, és nem azért, mert a valós igényeknek megfelelően alakította ki a szolgáltatási portfólióját. Azaz a szakember óva intett a megszokástól és a rutintól, hiszen a körülöttünk lévő világ, a piac folyamatos változásban van. 

Fotó: Zsiga Ferenc

A hallgatóság Berta Gergőtől, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség tulajdonos ügyvezetőjétől olyan tanácsokat kapott, hogy a közösségi médiás hirdetések mellett, illetve ezekkel együtt miként lehet intenzív marketing tevékenységet folytatni. Berta Gergő hangsúlyozta: a legfontosabb, hogy a vállalkozások több olyan kommunikációs csatornával rendelkezzenek, amelyek az igényeiknek megfelelnek, „személyre szabottak”, mert csak ez esetben lehetnek sikeresek.
 

Fotó: Zsiga Ferenc

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában