Ügyintézés

2021.12.10. 17:25

Frissen végzett kormánytisztviselők segítik a munkát Kiskunfélegyházán

Hat új, frissen végzett kormánytisztviselő segíti a jövőben a gyors, hatékony és magas színvonalú ügyintézést a kiskunfélegyházi Kormányablakban. Ők tegnap vették át a bizonyítványukat. 

Vajda Piroska

Fotó: Vajda Piroska

 Az uniós forrásból megvalósult kormányablak-ügyintézői képzés hatodik ütemének zárásaként csütörtökön ünnepélyes keretek között Eszik Csilla, Farkasné Sipos Julianna, Fekete Szilvia, Ráczné Fábián Judit, Szucsikné Kovács Andrea és Varga Viktória vehette át bizonyítványát a Szent János téri járási hivatalban.

 – A képzett ügyintézők megléte és rendszerbe állítása a jó állam alapköve, a sikeres ügyintézés alapvetése. Az állam, megítélésem szerint, annyira lehet szakszerű, pontos, gyors és barátságos, mint a szervezetrendszerében dolgozó emberek. Ezért fontos a kormánytisztviselők képzése – fogalmazott az ünnepélyes bizonyítvány átadásakor dr. Sipos Krisztina járási hivatalvezető. Elmondta, a héthetes képzést kollégái mindennapi munkavégzésük mellett sikeresen teljesítették, ami elkötelezettségük mellett a felkészült oktatóknak és a pontosan kimunkált tananyagnak köszönhető. 

Sipos Krisztina hangsúlyozta: a kormányablak-ügyintézői munka nagyon sokrétű. Olyan szolgálat, ami akkor teljes és hiteles, ha megfelelő tudással párosul. 

A kormányablak ügyintézői közel 3000 ügykörben rendelkeznek hatáskörrel.

 Illetékességük a legtöbb ügykörben országos, 39 szakrendszert használnak az ügyintézések során, és teszik mindezt az ügyfél személyes jelenléte mellett. A jól képzett ügyintéző megléte nélkül ezt a feladatot nem lehet ellátni. 

A kormánytisztviselők képzésében komoly szerepet vállalt Katonáné Tóth Judit és dr. Gálné Kardos Gyöngyi, akik a kormányhivatal felkészítő tanárai, valamint Fodor Mária, aki mentorként segítette a kollégák tanulását – tudtuk meg dr. Sipos Krisztinától. Érdeklődésünkre azt is elmondta, hogy a járási hivatalok 2013-ban alakultak meg, az okmányirodák pedig átalakultak kormányablakká, melyek számos új feladatkört látnak el országosan 240 helyszínen.

 A félegyházi kormányablakban jelenleg tizenhat ügyintéző dolgozik, tizennégy munkaállomáson segítik az ügyfeleket, ketten a háttérmunkát látják el – részletezte a járási hivatal vezetője.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában