Kiskunhalas

2019.01.09. 10:55

A borkommunikációról mesélt dr. Veszelszki Ágnes

A halasi származású nyelvészt az Emotikonok című, 2006-ban megjelent könyve tette országosan ismertté.

Szűcs Károly

Veszelszki Ágnes és Kristóf Imre

Fotó: Szűcs Károly

Kedden este a Közösségek házában a Borkommunikáció könyvével ismerkedhetett meg a Halasi Média és Kultúra Nonprofit Kft. szervezésében megtartott rendezvényen a halasi közönség. Veszelszki Ágnes a borivás stílusának bemutatásával nyitotta az estét. „Az asztal olyan, mint egy hölgy öltözete” – mondta.

Az este folyamán megtudhatta a hallgatóság, amit eddig is sejteni lehetett, hogy a bor nem csak íz, illat, aroma, de látvány, szín és a koccintás hangját is megadó élvezeti és kulturális varázsszer. A stílusos, kifinomult ízlésű borszeretők, a borral kapcsolatos kommunikációval is függésben állnak. A bor megítélése, a borral kapcsolatos nyelvezet presztízsteremtő, finom, költői szóhasználata maga is az élvezeteket és a bor hitelét, a brand értékét befolyásoló eszköz. A bort kifinomultan kóstolni kell, de rafináltan és az érzékeket felcsigázó módon beszélni is kell róla. A bornyelv, a borkommunikáció maga is íz, aroma és vágyteremtő eszköz – hangzott el a Corvinus Egyetem kommunikációs szakemberének előadásán, ahol egy borász-médiaszakember, Kristóf Imre újságíró faggatta arról, hogy melyek a kedvelt borai, és mitől olyan nagy az érdeklődés a Corvinus diákjai között a nyelvész-kommunikációs szakember előadásai iránt. A Borkommunikáció könyv 60 fényképét 35 fotós készítette, közöttük két halasi, Kiss Renáta és Berzátzy Lili.

Veszelszki Ágnes és Kristóf Imre
Fotó: Szűcs Károly

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!