2018.11.08. 11:19
Új helyre költözött a kukás ügyfélszolgálat
Évek óta sok kritika éri a szemétszállítással foglalkozó, a mindennapokban Felső-Bácskaként emlegetett térségi hulladékkezelő gazdasági társaság ügyfélkapcsolati munkáját.
A Tóth Kálmán utcai, egykori pénzintézet helyén nyílt meg az iroda
Forrás: Petőfi Népe
Fotó: Kubatovics Tamás
A telefonon csaknem elérhetetlen cég Szabadság utcai, lepukkant irodája sem volt túl bizalomgerjesztő, kapacitása jóval elmaradt az igényektől: sorban állók jelezték, hogy az időnként nyitva tartó iroda üzemel. Ez most változhat, a Tóth Kálmán utcai, egykori takarékpénztár helyén nyitott irodát a szolgáltató, ezzel együtt jelentősen nőtt a nyitvatartási idő.
Új iroda, régi problémákkal, és újakkal. Hétfőn reggel sorban állás, a műszak végén pedig elgyötörtség jellemezte az ügyfélszolgálatot. Az épületbe belépők egy sorszámkiadó automatával találják magukat szemben, ami akár kedvezőtlen változásnak is tűnhet azoknak, akik a hasonló szerkezeteket használó szolgáltatóknál már rossz tapasztalatokat szereztek. Ráadásul az öt munkaállomással rendelkező irodában érezhető, hogy még a betanulás időszakában jár néhány ügyintéző. De a tárgyi feltételek sem hibátlanok. Ottjártunkkor – hétfőn, a záráshoz közeli időben – például hiába tértek be a szelektív gyűjtés iránt elkötelezett ügyfelek, a zöldhulladék elszállításához szükséges zsákokkal még nem tudtak szolgálni az iroda munkatársai. Mint sajnálkozva közölték: egyelőre még nem kapták meg a gyűjtőket.
A Felső-Bácskából többszöri átalakulást követően immáron FBH-NP Nonprofit Kft.-vé vált, vaskúti székhelyű gazdasági társaság a hét minden munkanapján működteti ügyfélszolgálati irodáját.