Segítünk!

2007.07.30. 15:53

Kiderült, hogy csapdába ment

JóhiszemÛsége miatt került csapdába egyik olvasónk. Nem kevés pénze bánja majd, mire a helyzete megoldódik. Története talán másokat óvatosságra int.

T. V.

Még májusban kereste meg őt két fiatal ügynök. Ők kedvezőbb telefondíjakat ígértek. A családnak addig felező díjcsomagja volt, amivel elégedettek voltak, ám az ajánlat csábítóan hangzott, ezért váltottak. Azóta kiderült, hogy rosszul tették. A telefonszámlák ugyanis sokkal magasabbak, holott semmivel sem beszélnek többet, mint annak előtte.

Az ügynökök állítólag nem tájékoztatták őket arról, hogy az eddigi kedvezmények megszÛnnek. Holott tudhatták, hogy eleve sokkal többet kell majd fizetnie az ügyfelüknek. Olvasónk most már kiszállna az előnytelen megállapodásból, ám a szerződés és egyéb iratok alapos áttanulmányozása után rájött, hogy ez igen költséges. Az új szerződésből ugyanis tizenkét hónapnál hamarabb csak kötbérrel és telefonleszerelési díjjal lehet kilépni. Olvasónk szeretné, ha tanácsot adnánk neki: mit tegyen a jelenlegi helyzetben?

Úgy gondoljuk, hogy a legokosabb, amit tehet, ha kiszámolja, hogy mi kerül kevesebbe: kiszállni az egy év lejárta előtt, vagy pedig kivárni a tizenkét hónapot, és közben fizetni a magasabb számlákat. Más lehetősége nem nagyon van, hiszen egyértelmű, hogy az általa aláírt szerződésben volt a csapda. Ám ha egyszer aláírta, akkor a jog szerint már késő visszakoznia.

Címkék#Segítünk!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!