Bulvár-celeb

2021.07.31. 07:05

Nahát! Egyre több nő állítja, hogy megnőtt a melle oltás után

A Pfizer-oltás után megnőtt a melle – ezt állítja egyre több nő. Nem örülnek neki...

Fotós: Shutterstock

A közösségi média azonban leginkább attól hangos, hogy sok nő arról számolt be, megnőtt a mellük a Pfizer védőoltás beadása után.

Úgy érzem, hogy a mellem nagyobb lett a Pfizer miatt, vagy csak hallucinálok„

- írta az egyik az egyik felhasználó Twitteren.

A jelenség már nevet is kapott: Pfizer-mellnagyobbítás – írja a life.hu.

Az ausztrál egészségügyi minisztérium szerint a gyulladt nyirokcsomók az oltások ritkább mellékhatásai. Az Egyesült Államokban az orvosok arról számoltak be, hogy egyre több nő jelentkezik be mammográfiás vizsgálatra,

mivel összekeverik a gyulladt nyirokcsomókat a mellrák tüneteivel.

E szerint nem arról van szó, hogy a vakcina miatt növekedésnek indulnak a mellek, hanem az oltóanyag egy ritka mellékhatása az oka: megduzzadnak a nyirokcsomók.

A duzzadás átmeneti, az Egyesült Államokban azonban, ahol a Pfizer az egyik leggyakoribb oltóanyag, ott is jelentősen megnövekedett a mellrákszűrésre jelentkezők száma, mivel a megduzzadt nyirokcsomókat sokan daganatnak érzik.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!