Közélet

2012.09.20. 16:11

Eltűntek kedvenc műsoraik

Kecskeméti nyugdíjas olvasónknak kábeltévé szolgáltatójával gyűlt meg a baja. Családi csomagra szerződött, a sugárzott adókat azonban módosított a szolgáltató.

Popovics Zsuzsanna

A már megszokott csatornák eltűnésével a megkedvelt műsorokról is le kellett mondani a családnak. E melett hiába kaptak levélben új frekvencia táblázatot, az alapján nem tudták áthangolni televíziókészüléküket az új csatornákra. "Idősek vagyunk, nem értünk a mai modern technikához, segítséget pedig nem kapunk a szolgáltatótól" - panaszolta előfizetőnk.

– Az ügyfelekkel kötött szerződés lehetővé teszi, hogy bizonyos keretek között a szolgáltató változtasson a kínált csatornák, csomagok összetételén – válaszolta szerkesztőségünk megkeresésére az Invitel Távközlési Zrt. illetékes munkatársa. – Ilyen esetekben számunkra az egyik legfontosabb szempont, hogy nem a csatorna mennyiséget, hanem a minőséget akarjuk elsődlegesen növelni. Ez a televízió nyelvén nézettséget jelent. Olyan adókat igyekszünk időről-időre a csomagokba illeszteni, amelyek népszerűbbek. Így került be az Invitel kínálatába tavaly például a Bajnokok Ligája mérkőzéseket közvetítő, sokak által várt Digi Sport, a Discovery Channel, a Disney Channel, a Megamax, a Nóta Tv, a FEM3 vagy idén a HD adók is.

Az elmúlt időszakban bekövetkezett frekvencia módosulások legfőbb oka, hogy a társaság fejlesztette a hálózatok technológiáját és szolgáltatásait. A beruházásoknak köszönhetők például személyre szabható csomagok, továbbá a HD műsorcsomag. "A frekvenciaváltozások sajnos a kábeltelevízió technológiából adódnak, a fejlesztések elkerülhetetlen velejárói" - közölte a társaság.

Az Invitelnél bevett gyakorlat, hogy szakembereik segítenek az ügyfeleknek televíziókészülékük átprogramozásában – kaptuk válaszul a technikai problémát illetően. Ehhez telefonos ügyfélszolgálaton kérhetnek segítséget az érintettek. A telefonos segítségnyújtás ingyenes, személyes közreműködés igénylése esetén azonban meghatározott díjat kell érte fizetni, ami a kiszállási költséget fedezi. "Az Invitel célja, hogy előfizetői elégedettek legyenek, ezért a jövőben is újabb népszerű csatornákkal bővítjük az általunk elosztott adók sorát, igyekezve megfelelni az előfizetői igényeknek" – szögezte le az illetékes.

Popovics Zsuzsanna -->

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!