sok volt a panasz

2020.04.15. 16:39

Gyakran elment az áram Kisszálláson

Hetek óta időszakos áramkimaradások borzolták a kisszállásiak kedélyét. Néhányan már azt fontolgatták, hogy amíg a szolgáltató nem hárítja el a hibát, nem fizetik be az áramszámlát.

Pozsgai Ákos

„Dühítő és bosszantó, legalább adna a szolgáltató magyarázatot, bezzeg, ha nem fizetnénk ki a teljes számlát, kikapcsolják az áramot.” „Tönkremennek a hűtők, a fagyasztóládák és csak ígérgetés van, nem beszélve arról, hogy aki sütni szeretne, annak tönkremegy a tészta.” „Így is van elég bajunk, ha meg az elkövetkező ünnepen még azon is izgulni kell, hogy milyen háztartási gépünk megy tönkre, az nagyon nem lenne jó” – ilyen és ehhez hasonló mérges hozzászólások árasztották el a napokban a település közösségi oldalát a folyamatos áramkimaradások miatt. A problémát többen is jelezték az áramszolgáltató felé, de vagy nem tudták a megadott ügyeleti telefonszámon elérni a szolgáltató munkatársát, vagy semmilyen választ nem kaptak.

Rozsnyai Attila polgármester még a húsvéti ünnepek előtt arról tájékoztatta a település lakóit, hogy az áramkimaradás miatt többször is beszélt a szolgáltatóval, minden alkalommal jelentette a hibákat.

Az NKM Áramhálózati Kft. később közleményben tudatta, hogy a települést ellátó Mélykút 20 kV-os hálózaton egy hibás hálózati elemet, törött szigetelőt cseréltek a hálózatot üzemeltető cég szerelői, így a rövid idejű üzemzavarok megszűntek. Később azonban két tartós földzárlatú üzemzavar is keletkezett a hálózaton, amit a készenlétes kollégák a bejárást és leszakaszolást követően kijavítottak, így újra zavartalanná vált az áramszolgáltatás.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában