azonnal

2019.08.03. 13:15

Fizetési nehézség esetén érdemes felkeresni a közműszolgáltatót

Azonnal jelezni kell a közműszolgáltatónak, ha fizetési nehézsége támad valakinek – hívta fel a figyelmet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) sajtófőnöke.

Forrás: Shutterstock

Scherer Zsolt az M1 csatornán elmondta,

ha a fogyasztó időben jelzi a problémáját, el lehet kerülni a szolgáltatás kikapcsolását, de ha jelzés nélkül egyszerűen nem fizet, akkor nem tudnak segíteni.

Sokan nem is tudják, mivel jár a közművek ki- és visszakapcsolása, hogy

ennek jelentős többletköltségei vannak

– jegyezte meg a sajtófőnök.

Elmondta azt is, hogy

ha valaki úgy érzi, hogy jogtalanul kapcsolták ki nála valamelyik szolgáltatást, akkor a megyei kormányhivatalok járási hivatalainál tehet bejelentést.

Scherer Zsolt beszámolt arról, hogy

egyre csökken a késedelmes fizetők száma, és egyre kevesebbszer kell szolgáltatást kikapcsolni,

2013. és 2018. között majdnem a felére csökkent az ilyen esetek száma a korábbiakhoz képest.

Borítókép: illusztráció

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!