Hirdetés

2024.03.07. 12:09

Karrierlehetőségek üzleti asszisztensként Dunaújvárosban

Elérhető üzleti asszisztensi álláslehetőségekkel számos iparághoz kötődően lehet találkozni, többek között akár Dunaújvárosban is. Ezek a pozíciók ideális választásként szolgálhatnak azok számára, akik az adminisztratív feladatok mellett döntéstámogató szerepkörben is kipróbálnák magukat.

PR cikk

Fotó: freepik.com

Milyen feladatokat látnak el az üzleti asszisztensek?

Az üzleti asszisztensek több fontos feladatot is ellátnak, amelyek alapvető célja bizonyos üzleti folyamatok gördülékenységének a biztosítása, valamint a vezetőség munkájának közvetlen támogatása. Feladatkörükbe egyebek mellett olyan tevékenységek tartoznak, mint például a(z):

· Adminisztráció: Az üzleti asszisztensek munkájának egy jelentős részét az adminisztráció teszi ki. Ez alatt főként a dokumentációk, szerződések, jelentések és egyéb üzleti anyagok kezelése, archiválása, olykor szerkesztése értendő.

· Kapcsolattartás: Fontos felelősségük a kapcsolattartás is, amely belsős munkatársakra, valamint a külsős ügyfelekre és partnerekre egyaránt kiterjed. Munkájukkal biztosítják a hatékony információáramlást a vállalat vezetése és a belsős/külsős szereplők között.

· Szervezés: Különböző szervezői teendőik is bőven akadnak, beleértve például a meetingek, üzleti találkozók, vagy akár az üzleti utak megtervezését, illetve lebonyolítását is.

· Projektek támogatása: A pozíció betöltői gyakran a projektek támogatásából is kiveszik a részüket. Teszik mindezt többek között adatbeviteli tevékenységeken, valamint az információs rendszerek, adatbázisok naprakészen tartásán keresztül. Emellett koordinálják az érintett felek közötti kommunikációt, segítik a határidők betartását.

· Kimutatások, prezentációk elkészítése: Mindezek mellett pedig különböző döntéstámogató kimutatások és prezentációk (pl. pénzügyi kimutatások, értékesítési jelentések stb.) összeállítása szintén fontos része lehet a munkakörüknek.

Persze ezen tevékenységek csupán általános leírást adnak az üzleti asszisztensek felelősségeiről, az ugyanakkor így is jól látszik, hogy feladataik meglehetősen változatosak, amelyek sokoldalú és rátermett munkavállalókat igényelnek.

Elhelyezkedési opciók üzleti asszisztensként Dunaújvárosban 

Dunaújvárosban rendszerint változatos adminisztrációs pozíciók érhetőek el, így akár üzleti asszisztensi munkakör betöltésére is adódhat lehetőség. Ilyen jellegű hirdetés megjelenésére egyébként a város álláspiacára specializálódott DunaujvarosAllas.hu kínálatában is volt már precedens, méghozzá egy építőipari cégnél.

Itt a feladatokat hasonló tevékenységek jelentették, mint a korábban taglaltak, kiemelt fókusz helyezve a döntéstámogató anyagok elkészítésére, illetve a dokumentációs felelősségekre. Ezenkívül pedig a portálon egyéb adminisztrációs állások is időről időre felbukkannak, amelyek szintén érdekesek lehetnek az irodai pozíciók után érdeklődők számára.

Persze az efféle munkakörök kapcsán változatos követelményekkel érdemes számolni. Az üzleti asszisztensi lehetőségek esetében például jellemzően alapvető elvárás a legalább középfokú, gazdasági területen szerzett végzettség. Rendszerint fontos továbbá, hogy a pályázó

magabiztosan kezelje az MS Office programokat, valamint ne okozzon gondot számára az angol nyelvű kommunikáció. Mindezen kívül pedig a személyes kvalitásokat illetően általában a nagyfokú pontosság és precizitás, a kiváló kommunikációs képesség, valamint az átfogó rendszerszemlélet bír kiemelt fontossággal.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában