Hírek

2007.01.05. 18:00

Mit vásárol egy napilap olvasója?

Magyarország legnagyobb reklámadatbázisának építésébe kezd a Magyar Posta hétfőtől.

Szakács Á.

A nagy állami cég mintegy 4 millió kérdőívet küld ki a háztartásokba, melyeken azt szeretnék lemérni, hogy milyen fogyasztási szokásai vannak az érintetteknek – mondta lapunknak Szivi László. Az üzleti vezérigazgató-helyettes hozzátette: az akció célja, hogy segítse a termékek keresletének és kínálatának a találkozását. „Ezzel mindenki jól jár, a vásárlók olyan reklámokkal találkozhatnak, amelyek megfelelnek személyes érdeklődésüknek, a cégek hatékonyabban költhetik el a reklámpénzeiket, nem mellékesen pedig a posta is több küldeményt kézbesíthet, ezáltal növelheti a bevételeit” – mondta Szivi.

A kérdőíven csoportba sorolva a szabadidős tevékenységtől a médiaérdeklődésig mindent átfogó kérdéssorozat áll. Ezen belül az is a kérdés tárgya, hogy melyik cég szolgáltatásait választottuk eddig és hogy tervezünk-e váltást. Ezáltal azt is le lehet mérni, hogy például milyen fogyasztási szokásai vannak egy napilapolvasónak vagy egy adott televízió nézőjének. Az adatokat a posta összesíti, majd az érdeklődő cégek rendelkezésére bocsátja, akik a postát használhatják fel arra, hogy reklámanyagot küldjenek.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!