2006.10.30. 04:36
Bosszantóan késik a busz, hiába várjuk
Olvasónk, aki Érden él, panaszolja, hogy szinte mindennap késik a Volánbusz M7-esen közlekedő járata. Olvasónknak utastársaival tíz-tizenöt percig is kell várniuk a buszra.
Írjanak az utasok egy közös beadványt a Volánbusznak – tanácsolták a Magyar György és Társai Ügyvédi Irodában. Az érintettek fejtsék ki sérelmüket a kirendeltség vezetőjének, és kérjék, hogy orvosolják panaszukat. Hiszen nem egy esetben nyilván még az is megtörténhet, hogy valaki a busz késése miatt elkésik a munkájából. Márpedig ezt a főnöke minden bizonnyal nem fogja díjazni.
Az utasok kérhetik a menetrend módosítását is. Hiszen ha a busz rendszeresen késik, célszerű azon változtatni.
A másik lehetőség, ha azt kérik, hogy a cég sűrítse járatait. Akkor nem kell annyit várni egyetlen buszra, tehát a késés jelentősége is csökken. Ezzel az indítvánnyal szintén a forgalom irányítójához fordulhatnak.
Ha nem boldogulnak egyedül a Volánbusszal, megkérhetik területileg illetékes, helyi képviselőjüket, hogy (mint tisztségének neve is mutatja) képviselje őket a cégnél. Vagyis lobbizzon az érdekükben. Járja ki nekik, hogy az illetékesek orvosolják panaszukat. Elvégre ezért választották őt meg, ezért kapja a tiszteletdíját.
Nem csodálkozunk rajta egyébként, hogy puszta állampolgári erőből nehéz egy ilyen gondot megoldani. Lapunk munkatársa is felhívta azt a telefonszámot, amelyről a Volánbusz Népligetnél lévő központjában azt mondták: itt fogadják a panaszokat. A csöngés hosszan kiment – a kagylót senki nem vette fel.