Hírek

2005.08.09. 00:00

Városházi csend az útfelújítások reklámmillióiról

Az autósok dolgát megkönnyítendő a főváros kommunikációs kampánnyal segít hírhez jutni az útfelújításokról. Az önkormányzat úgynevezett integrált kommunikációs szolgáltatásokat rendelt. Vagyis igénybe veszik a televíziót és a nyomtatott sajtót, alkalmaznak direkt marketingeszközöket, azaz szórólapoznak. Ezenkívül a Public Relation különböző módszereit is felhasználják.

Zsidai P.

A városháza sajtóosztálya nem tudta megválaszolni, mennyit fordít erre a főváros. Azt sem, mely céget vagy cégeket bízták meg. Az erről szóló híradás egyébként június elején jelent meg. Információ helyett az üvegzseboldal elérhetőségét adták meg. Csakhogy az nem közöl adatokat e szolgáltatások megrendeléséről. Pedig az üvegzsebtörvény különösen az állami és önkormányzati szerveket kötelezi a pontos és gyors tájékoztatásra. Illetve arra, hogy szervezetük honlapján tegyék közzé az adatokat.

Egyvalami biztos: a Privy Council PR-ügynökség közreműködik az útfelújítások kommunikációjában. Hogy pontosan hogyan, lapzártánkig nem sikerült megtudnunk. A cég vezetőjétől annyit tudtunk meg, a kivitelezőkkel állnak kapcsolatban, nem a fővárossal. Azt Somogyi Zoltán nem tudta megmondani, vajon az összes aszfaltozási tender nyertesével kapcsolatban vannak-e. Megkerestük a fővárosi útfelújítások egyik meghatározó szereplőjét, a Strabag Rt.-t. Itt megtudtuk, a Market Fres-Co Bt.-vel vannak szerződésben. A többi néma csönd.

A szakbizottság egyelőre nem látta

A főváros közbeszerzési bizottsága nem tárgyalt az útfelújításokra vonatkozó pályázati kiírást, tudta meg lapunk. Tízmillió forint alatt az ügyosztály hatáskörébe tartozik a kiírás. Csak húszmillió forint felett kell a bizottságot is bevonni a pályáztatásba.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!