Hírek

2005.08.16. 06:49

Szexissé teszi tulajdonosát az autó

Cs. E.

Egy angol biztosítócég megkérdezte ügyfeleit, milyen kocsiban érzik magukat vonzónak, melyik  márka teszi őket szexissé. Nos, a közvélemény-kutatás eredménye szerint a győztes az Aston Martin, amit James Bond is kedvelt. A második helyen a Ferrari végzett, s a BMW – bármily hihetetlen is a márka tulajdonosai számára – csak harmadik lett. Ami a többi modellt illeti, a Ford Escort, az Austin Allegro és a Skoda a „nem túl szexis” minősítést kapta. Hogy pontosan milyen jegyek tesznek egy járművet vonzóvá, nem derül ki a felmérésből, de a 18–24 év közötti korosztályban minden harmadik megkérdezett azt vallotta: a kocsivásárlásnál mindenképpen figyelembe veszik, mennyire szexisek, amikor benne ülnek.
Érdekes a felmérésnek az a kimutatása is, hogy az emberek 65 százaléka a nyitott, illetve nyitható tetejű autót nem tartja annyira izgalmasnak, mint a zártat. Színben a fekete vezet, de a férfiak közül soknak tetszik a piros is.
A körkérdésből kiderül az is: az emberek többsége szerint nemcsak a tulajdonos megjelenését teszi mutatósabbá egy menő márka, hanem a gépkocsi vezetőjének szexualitását is növeli. A modellen kívül egyébként szerepet kapnak a kiegészítők is. A nők például a vizsgálat szerint izgalomba jönnek a gépkocsiba szerelt hifitől, buknak az igazi bőrből készült ülésre, sőt, sokan menőnek tartják azt is, ha dobókocka lóg a visszapillantó tükörről.
Nagy-Britanniában egy korábbi felmérésből a Porsche került ki győztesen, főleg, ha ezüstszínűre festették. A megkérdezett nők közül minden tizedik elismerte, hogy a tetszetős autó miatt ismerkedett össze partnerével.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!