Hírek

2005.07.28. 00:00

A közvélemény-kutatás hat-, az SMS-kampány 40 millió

A teljes népesség körében végzett hat kérdésről szóló országos közvélemény-kutatás nagyjából hatmillió forintba kerül – derül ki Závecz Tibor, a Szonda Ipsos közvélemény-kutató igazgatójának közléséből.

Sz. Sz.

A szakember lapunknak elmondta: nemrég az egyik kereskedelmi televízió megrendelésére épp a kormány SMS-kampányának egyik kérdéséről készítettek közvéleménykutatást. A megkérdezettek 71 százaléka nem támogatja, hogy megválasztható legyen a harmadik gyermek neme. Hozzátette: a cég egymillió forinton belüli összegért végez hasonló kutatást. Ismeretes az SMS-kampány hat kérdésére összesen 40 milliót költ a kormány. Batiz András kormányszóvivő az árkülönbségekkel kapcsolatban az Info Rádiónak úgy fogalmazott: egy olyan folyamat indul el, ami szerinte nagyobb jelentősségű, mintha készül egy kutatás, amiről gyakorlatilag senki sem tud.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!