Hírek

2005.01.05. 00:00

Nem lesz a rakpart Duna-parti autópálya

Izing Antal

A Magyar Urbanisztikai Társaság, a Védegylet és a Budapest Világörökségéért Alapítvány Brüszszelbe kiküldött egy tanulmányt. Ebben kifogásolta a budapesti városháza „trükkjeit”. Vagyis azt, hogy a csepeli szennyvíztisztítóról szóló szavazáskor a budai alsó rakpart sorsáról is döntöttek.

A tiltakozók azt mondják, ha a Margit hídtól a Petőfi hídig „autópályát” építünk a Duna-partra, nem csökkeni, hanem növekedni fog az autók száma. Levélírók azt kérdezték a főpolgármestertől, mit gondol, Lyonban miért bontják le a korábban kiszélesített rakpartot. A gyanakvó zöldek most azt nem értik, ha a főgyűjtő csőnek egy méter hatvan centiméteres rész is elegendő lenne, miért kell tíz métert betervezni „zöldterületnek”. Sokak szerint azért, mert jó üzlet a betonozás. – Nincs semmilyen sanda szádékunk – mondta a Reggel kérdésére Demszky Gábor, aki kétszintes rakpartról beszélt. A civilek kétkednek. Szerintük ez akkora beruházás, mint a metró, és nem lesz rá pénz.

Címkék#Vélemény

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!