2021.11.25. 11:05
Halasi csipkét is felajánlottak az árvák javára
Már több mint 40 millió forint gyűlt össze a Jónak lenni jó! kampányban. A közmédia jótékonysági műsora a Covid miatt árván maradt gyerekek javára gyűjt. A jótékonysági felhíváshoz csatlakozott a Halasi Csipke Közalapítvány is, az Eucharisztikus logó elnevezésű csipkét ajánlotta fel.
a20211123_csipkefelajanlas_kardoszsuzsa_csipkevarro_halas_PA_PN
Fotó: Pozsgai Ákos
A hazai médiában egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően az elmúlt kilenc évben csaknem 1,7 milliárd forint jutott el a rászorulókat segítő szervezetekhez, a műsor során ismert hazai személyiségek és világsztárok is csatlakoztak korábban az összefogáshoz.
A közmédia Jónak lenni jó! című műsora idén az Áder János köztársasági elnök alapította Regőczi Alapítvány javára gyűjt, amely azzal a céllal jött létre, hogy segítséget nyújtson azoknak a gyermekeknek, akiknek családját tragikusan érintette a koronavírus-járvány.
Az eddig összegyűlt több mint negyvenmillió forint mellett folyamatosan érkeznek a tárgyi felajánlások is az idei, immár tizedik jótékonysági felhívásra, amelyhez idén is csatlakozott a Halasi Csipke Közalapítvány – közölte Szécsiné Rédei Éva, a Csipkeház igazgatója.
Az Eucharisztikus logó elnevezésű csipkét ajánlotta fel az alapítvány, amelyet Bródi Mária tervezett és Kardos Zsuzsanna művészeti vezető varrja jelenleg is.
A karitatív akciót jószolgálati nagykövetként segíti a kétszeres olimpiai bajnok párbajtőrvívó Nagy Tímea és a háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó Szilágyi Áron. Nagy Tímea 1993-as esseni világbajnokságon csapatban nyert aranyérme, Szilágyi Áron pedig a tokiói olimpián viselt vívósisakja felajánlásával járul hozzá a gyűjtéshez.
Borítóképünk illusztráció.