2016.10.21. 13:43
Nem kellett a reklámügynökségnek a Down-szindrómás fiú, édesanyja erre magánkampányba kezdett
Megan Nash az eset óta fiáárt, Asherért és a többi, sajátos nevelési igényű gyermekért és felnőttért is küzd. Sikeresen.
Minden néhány fotóval kezdődött. A nő egy georgiai reklámügynökségnek, a C2 Kidsnek küldött képeket fiáról, de a gyereket nem vette fel a cég, indolásuk szerint azért, mert nem foglalkoznak sajátos nevelési igényű modellekkel. Meganben ekkor eltört valami, és tudta, cselekednie kell. Jelenleg azon dolgozik, hogy minél több hasonló modellt láthassunk a reklámokban.
A nő természetesen a Facebookon is megosztotta sztoriját, amit igencsak felkapott a net: posztját sokan átvették és csaknem 120 ezren meg is osztották.
Megan magánkampánya más szempontból is sikeresnek mondható: a C2 Kids néhány levélváltás után alkalmazta Ashert, és egy másik ügynökség, az OshKosh B’Gosh’ is találkozik nemsokára a fiúval.
De persze itt nem áll meg a történet: a nő továbbra is szeretné felhívni az egész világ figyelmét a ilyen problémákra és azon is dolgozik, hogy megváltoztassa az emberek nézőpontját a sajátos nevelési igényű vagy fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatban.