Bojkott

2021.06.19. 14:02

Összeomlott a Nickelodeon nézettsége a genderlobbi hatására

Míg 2017 júliusában még 1,3 millió volt a mesecsatorna nézőinek az átlagos száma, addig a folyamatos érzékenyítés miatt 2021 júniusára ez 372 ezerre esett vissza.

Fotós: AFP

Egyre több bizonyíték áll rendelkezésre arra vonatkozóan, hogy a Nickelodeon által is támogatott erőteljes genderlobbi negatív hatással van a csatorna megítélésére és a nézettségi adataira is – írja a V4NA hírügynökség.

Amint arról portálunk is beszámolt, az elmúlt két hétben a Nickelodeon és a Nickelodeon Junior csatornán is közvetítették azokat a kisfilmeket, amelyekben a transzneműek, a pánszexuálisok, a szivárványcsaládok és a többi elfogadására érzékenyítik a gyermekeket.

Az felháborodást keltő egyik videóban Nina West drag queen egy Pride felvonulás keretében az LMBTQ-csoportokról és az elfogadásról énekel mesehősök között.

Ugyanebben a videóban egy transznemű hód is szerepel, amelynek mellén még látszanak a műtéti hegek.

Szintén a Nickelodeon által készített videóban Nina West egy dalon keresztül, énekelve magyarázza el a gyerekeknek a szivárványos Pride-zászló jelentését. A fogyasztók negatív reagálása után Nina West is közzétette a Twitteren a Pride-dalt, ahol a Nickelodeon hivatalos oldala azt írta, hogy a dal „minden alkalommal jobb és jobb lesz, amikor megnézzük”.

Ezeket a videókat azt követően hozták nyilvánosságra, hogy a csatorna nyíltan ünnepelni kezdte a Pride hónapot, és kijelentették, hogy a népszerű mesehős Spongyabob homoszexuális.

A vállalat emellett azt is bejelentette az elmúlt időszakban, hogy újraindítja a Rugrats című sorozatot, de nem a régi, 2004-ben abbahagyott formában, hanem a főszereplők édesanyjából leszbikus szülőt csinálnak.

Natalie Morales, a leszbikus anya szinkronszínésze szerint az, hogy az általa megszemélyesített mesehős leszbikus, csodálatos, mert a mese jelzés lehet minden LMBTQ-személynek, hogy nincsenek egyedül.

2017 júliusában a Nickelodeon heti átlagos nézőszáma 1,3 millió volt, ami 2021 júliusában mindössze 372 ezerre csökkent.

A nézettség annak ellenére is csökkent, hogy az anyavállalat, a ViacomCBS szerződést kötött a Paramount+ műsorszolgáltatóval annak érdekében, hogy több száz órányi, a Nickelodeon által készített filmet tegyenek elérhetővé a platform könyvtárában.

Borítóképünkön a Nickelodeon érzékenyítő kampányában közreműködő Nina West

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában