Közélet

2016.02.18. 17:19

A közgyűlésen is téma volt az imázsfilm

„Az Adidas pólóra is rá van írva, hogy Made in China” – mondta a képviselő-testület csütörtöki ülésén Szemereyné Pataki Klaudia polgármester, aki szerint természetes, hogy a budapesti vizes világbajnokságot népszerűsítő, kecskeméti költségvetési forrásból készült 30 másodperces imázsfillm elkészítésébe a KTV alvállalkozót vont be.

Hraskó István

Az országos visszhangot keltett eset Király József szocialista frakcióvezető indítványa nyomán került szóba, aki javasolta, a következő közgyűlésre készüljön összefoglaló pénzügyi beszámoló a bruttó 71 millió forintba kerülő videó költségeiről. (Ennyit számlázott le az Argus a Kecskeméti Televíziónak). Az indítványt a Fidesz-KDNP koalíció leszavazta.

Az ülésen további részletek derültek ki az ügyről. Király József azt kérdezte Eckhardt Balázstól, a KTV igazgató-főszerkesztőjétől, van-e valamilyen érdekeltsége az Argusnál, vagy kötődik-e rokoni szálakkal az imázsfilmet forgató céghez. Eckhard Balázs kijelentette, hogy pusztán munkakapcsolatban állt velük. A KTV főszerkesztője azt is elmondta: tavaly májusban kapta a megtisztelő feladatot, hogy azokból az „ötletmorzsákból, elképzelésekből, vágyálmokból”, amikkel az úszószövetség megkereste az önkormányzatot, nagyon rövid idő alatt koncepciót készítsenek. Hangsúlyozta: a filmet augusztusban már be is mutatták a kazanyi vizes vébén, a rövid idő miatt profikra volt szükség, akik magas színvonalon meg tudják csinálni a videót. Szavaiból kitűnt: a közgyűlés tavaly júniusban voltaképpen az 55,7 millió forintos árajánlatra mondott igent (az Argus első számlájának fizetési határideje egyébként 2015. június 25. volt, éppen aznap szavazta meg a képviselő-testület a film támogatását).

Eckhardt Balázs kiemelte, hogy a filmet több mint 275 ezren látták a polgármester Facebook-oldalán, 27 ezren szóltak hozzá, és rengeteg külföldi gratuláció érkezett. Szemereyné Pataki Klaudia pedig azt hangsúlyozta, hogy az imázsfilm nagyon jó városmarketing-eszköz, és ennek révén „komoly üzleti körbe is bekerült a város”. Hozzátette, az úszószövetség már most is reklámozza Kecskemétet, a héten köszönő levelet is kapott a MÚSZ-tól.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!