Közélet

2011.08.08. 12:22

Hónapok óta nem jön a táppénz

Szalkszentmártoni olvasónk üzemi balesetet szenvedett. Három hónapja levelezik az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral táppénzutalás ügyben, eddig mindhiába.

Popovics Zsuzsanna

Hetente hívja telefonon a Közép-magyarországi Regionális Pénztár ügyfélszolgálatát, ahol a késedelem okát nem közlik, helyette arra kérik, érdeklődjön majd később – panaszolta az érintett.

Az OEP sajtóirodáján azt a tájékoztatást kaptuk, hogy egyéni ügyekben adatvédelmi okokból nem áll módjukban tájékoztatást adni. Ugyanakkor közölték: az OEP internetes honlapján az „Írjon nekünk” rovaton keresztül kérhet információt, akinek problémája van.  A szolgáltatás két éve működik. A rendszer nem elektronikus ügyfélszolgálat, ebből következően azonnali válaszokra – függően az ügy tartalmától – nem vállalkozik – olvasható a honlapon. Az esetben, ha az e-mail küldője személyes ügye után érdeklődik (pl. táppénzutalás, adóigazolás kiadása), úgy a levelet hivatalos, személyre szabott digitális aláírással kell ellássa (mivel a rendszer nem alkalmas arra, hogy a levél íróját a mail címzettjeként azonosítsa). A személyes adatokat tartalmazó digitális aláírás nélkül küldött leveleket minden esetben visszaküldik.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!