Hírek

2011.07.04. 18:19

Élvezhetőbb a tévézés a termékelhelyezésekkel

A tévénézők 70 százaléka látott már olyan magyar gyártású tévéműsort, amelyben találkozott termékmegjelenítéssel. A többség szívesebben nézi ezt, mint a reklámot.

MTI

Az Ipsos felmérése szerint az átlagnál nagyobb mértékben emlékeztek a termékelhelyezésre az intenzív tévénézők és a 18-29 éves korosztály. A megkérdezettek szerint az észlelt termékmegjelenés a műsor élvezetére, a műsor menetére nem volt negatív hatással, a tévénézők túlnyomó többségét nem zavarta.



A felmérésből kiderül az is, hogy az észlelők kétharmada arra is vissza tudott emlékezni, milyen műsorban látta a termékelhelyezést, ezek kétharmada pedig még a termékelhelyezéssel reklámozott márkát is fel tudta idézni. A tévénézők 77 százaléka nem bánja, ha egy műsorban márkákat ismer fel.
Termékelhelyezésre a saját gyártású műsorokban január 1-je óta nyújt lehetőséget a médiatörvény.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!