2012.11.08. 12:21
A tények fontosabbak a humornál?
A netezők 58%-a inkább az egyenes beszédre voksol, ha az online vagy mobilon látott hirdetések témája kerül terítékre.
Nem a humorérzék függvénye, hogy a világhálón vagy okostelefonon szörfölők többsége (58%) – a magyaroknál pedig még több, 71%-a – a tényszerű tartalomra szavaz a viccességekkel szemben a kreatív platformokon.
Sokkal inkább a tempónak tudható be ez a preferencia. Percek alatt történik minden: az e-mailek feldolgozása, tájékozódás, kommunikáció, szórakozás, játék… Nagy valószínűséggel az időtényező az oka annak, hogy csupán a legszükségesebb információk begyűjtésére korlátozódna az internetezők igénye – írja az Ipsos.
Persze vannak kivételek: az észak-amerikaiak például inkább a nevetést választják (56%) a száraz tényekkel szemben. A reklámozók számára az a kihívás, hogy mind a két célközönséget ki kell szolgálni egyszerre, tehát humorosan kell tényszerűnek lenni.
baon.hu -->