Gazdaság

2008.03.27. 09:35

Figo dupla királysága - A királyi gárda mellé egy kis Szentkirályi - Képekkel

Óriási tömeg a fővárosi luxusszálló, a Four Seasons Hotel bejáratánál. Idősek, fiatalok egyaránt a világsztár labdarúgóra, a portugál aranylabdás Luis Figóra várnak.

R. I.

Utóbb kiderült: hiába az izgatott várakozás, a labdarúgás egyik királya már jó félórája a szobájában tartózkodott. Később hajszál pontosan megérkezett arra a sajtótájékoztatóra, ahol Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója hivatalosan is bejelentette, hogy két esztendeig Luis Figo lesz a tisztán magyar tulajdonú vállalkozás reklámarca.
[caption id="" align="alignleft" width="250"] Hatalmas tömeg várta a sztárt
[/caption]"
Jól megtervezett, tíz éves marketing stratégiánk nagyon fontos állomásához érkeztünk. Mostanra terveztük egy olyan világsztár szerződtetését a termékeink reklámozására, akit mindenki ismer és sportmúltjának tisztasága miatt tisztel is egyben. Alaposan feltérképeztük a szóba jöhető sportolókat, mert azt már előzetesen eldöntöttük, hogy sportoló lesz a jelöltünk, és így döntöttünk Figo mellett. Saját tapasztalatom, hogy egy élsportolónak folyamatosan csúcsteljesítményt kell nyújtania. Nincs ez másként az ásványvízpiac kiélezett versenyében sem. Luis Figo olyan labdarúgó, aki húszéve kiváló eredményeivel vívja ki a közönség elsimerését" - mondta a reklámarc-választás okairól Balogh Levente.
 
[caption id="" align="alignright" width="250"] Levente és Luis király(i)sága
[/caption]S hogy miért fogadta el a felkérést a portugál sztár? Minden bizonnyal az egyik ok az anyagi ajánlat volt - aminek nagyságát üzletititok homálya fedi -, a másikról Figo a következőket mondta:
"Sokan keresnek meg azzal, hogy legyek a márkájuk arca, de csak ahhoz adom a nevemet, amit magam is szívesen viselek, vagy fogyasztok. Ezért a tárgyalások kezdetekor kértem az otthonomba a cég ásványvizeiből. Annyira megszerettük a Szentkirályit a családommal együtt, hogy az ünnepek alatt is ezt ittuk és azóta a cég jóvoltából mindig van otthon" - mesélte az újságíróknak a 2000-es év Aranylabdás labdarúgója, aki meglepetésre magyarul jelentette ki: "szeretem sentkiralit"!

Persze Figónak két év alatt lesz ideje megtanulni a tökéletes kiejtést.
A sajtótájékoztatón kiderült, hogy a cég az új reklámarc segítsével továbbra is kiemelten a hazai piacra fókuszál, de a nemzetközi jelenlétre is nagy hangsúlyt fektet: a tavalyi 3 százalékról 10 százalékra kívánja növelni a hazánkon kívül forgalmazott ásványvizek arányát.

A cél elérést segíti majd az a reklámfilm is, amelyet tegnap éjjel és ma délelőtt Szentkirályon forgatnak Figo főszereplésével. A film rendezője az öt évvel ezelőtti Berlini Nemzetközi Filmfesztivál rövdifilm kategória Kristály Medve díjazottja, Guy Nattiv. Az izraeli rendező munkáját negyvenfős magyar stáb segíti. Az országos kampány áprilisban indul, a reklámfilmet és benne Figo góljait ekkortól láthatják a nézők és a Szentkirályi ásványvíz kedvelői.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!