Fizikális és mentális egyensúly

2020.03.01. 09:56

Négy tanács, hogy jól érezze magát a munkahelyén

Életünk során átlagosan tízezer napot töltünk a munkahelyünkön, sokunk irodában, a számítógép előtt görnyedve teszi mindezt.

Túlórázunk, folyton rohanunk, alig vagyunk otthon, nincs időnk sem edzeni, sem kipihenni magunkat. Könnyen felborul fizikális és mentális egyensúlyunk, miközben jó közérzetünk is odalesz. Hacsak nem teszünk aktívan a fentiek ellen írja a Diéta és Fitnesz, amely tanácsokkal segít, hogy jól érezzük magunkat a munkahelyünkön.

Munka előtti edzés

Érdemes egy órával hamarabb felkelni azért, hogy elmenjen futni egyet, vagy meglátogassa az önhöz legközelebbi edzőtermet. Testmozgás után sokkal frissebb lesz egész nap, és a munkáját sem fogja annyira stresszesnek érezni.

Álljon fel és sétáljon!

Óránként egyszer mindenképp álljon fel a székéből, nyújtózkodjon és tegyen egy kört az irodában. Ezek remek alkalmak elmenni egy pohár vízért, sétálni az udvaron és kiszellőztetni a fejünket.

Üljön át fitneszlabdára!

Ha már nagyon kényelmetlen a széke, akkor dolgoztassa meg a derekát és üljön a labdára. Az a fontos, hogy egyenes háttal üljön, illetve az alsó és a felső lábszára, valamint a lába és a törzse is 90 fokos szöget zárjanak be egymással.

Ha beteg, irány az ágy!

Ha rossz a közérzete, felment a láza, akkor semmiképp ne menjen be a munkahelyére! Ha van rá lehetősége. és még nem döntött le teljesen a nátha, akkor feküdjön le a kanapéra, tegye maga mellé a laptopot és a forró teát, és így küldje el a legfontosabb e-maileket.

Borítókép: illusztráció

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!